מחוברים עונה 8 פרק 5



פרק חדש של מחוברים עונה 8 לצפייה ישירה סדרה הדוקו המוערכת של HOT חוזרת בעונה שמינית וחדשה, ובמרכז עלילת מחוברים עונה 8 פרק 5 לצפייה ישירה, משתתפי העונה מתעדים את עצמם במשך קרוב לשנה וחושפים באינטימיות נדירה קונפליקטים משמעותיים ומערכות יחסים הנוגעים לכל אחד ואחת מאתנו. לקראת סוף צילומי העונה, איבד אמיר פרישר-גוטמן ז"ל את חייו בנסיבות טראגיות, בעת שהציל את אחייניתו מטביעה. אמיר ובן זוגו ינאי פרישר תיעדו במשך חודשים ארוכים את חייהם הזוגיים וההורות המשותפת לבנם רוי בן ה4. הם תיעדו את הניסיונות לשקם את הנזקים הנפשיים והגופניים שנגרמו לאמיר כתוצאה מהטיפולים הכימותרפיים שעבר, לאחר שאובחן בטעות כחולה בסרטן. לצד ההתמודדות האישית, אמיר לקח חלק פעיל במאבקה של הקהילה הגאה לשוויון זכויות עבור זוגות חד מיניים ובשנה האחרונה הוביל מאבק עיקש לשיפור זכויותיהם של חולים ומחלימים ממחלת הסרטן.

תקציר מחוברים עונה 8 פרק 5: העונה השמינית הינה עונה זוגית במיוחד כאשר המשפחה ובני הזוג של המחוברים הנם חלק בלתי נפרד מהתהליך: אמיר פרישר-גוטמן ז״ל יחד עם בן זוגו ינאי פרישר, רינת גבאי יחד עם בעלה דורון מור, ארקדי דוכין ואשתו סימה לוי-דוכין, אשת חיי הלילה קרול צבי ויינר ובן זוגה מיקי ויינר. הרווק היחיד בסדרה הוא הזמר המצליח איתי לוי.

מחוברים 8 פרק 5 לצפייה ישירה:
אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת ולכן אינו מציג אותם באתר. אנו מאפשרים צפייה ישירה רק דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית.

נטרלו את חוסם הפרסומות (Adblock) מהאתר על מנת שיוצג עבורכם התוכן